niedziela, 24 lutego 2013

Diva Forever

• Kiedy zaczęłaś swoją przygodę z MSP?
W czerwcu 2011 roku. Zobaczyłam reklamę na Disney Channel
• Jakie było Twoje pierwsze wrażenie po założeniu konta? Co Ci się spodobało?
Nic mi się nie podobało! Gra wydawała mi się dla dzieci i od razu ją zostawiłam!
Ale grasz już ponad 1,5 roku! Co skłoniło Cię do powrotu?
Wakacyjna nuda. 1 sierpnia 2011 około 8 weszłam, stwierdziłam, że mogę sobie nieźle pożartować z graczy. Wyśmiewałam internetową miłość i wszystkie kłótnie.
• I wtedy przekonałaś się do tej gry?
Dopiero pod koniec sierpnia zauważyłam, że naprawdę wciąga i zostałam. Poznałam przy okazji wiele fajnych osób, z którymi caly czas mam kontakt.
• Czy te osoby, tak jak Ty, na początku uważały MSP za badziewie?
Nigdy ich o to nie pytałam, ale myślę, że od razu im się spodobało.
• MovieStarPlanet - planeta gwiazd filmowych. Jak sama nazwa wskazuje, chodzi o filmy. Czy lubisz je robić?
Nienawidzę robić filmów! Po pierwsze, nie umiem! Po drugie, niesamowicie mi tnie, wiesz chyba jak to jest ;) Po trzecie, rzadko mi się zdarzy napisać dobry scenariusz.
• Tak, dobrze wiem jak to jest. A czy tak samo jest z lookami?
Nie! Looki to zupełnie co innego!
• Domyślam się, w końcu twoje notki na moviestarplanet.tv piszesz z taką pasją!
Tak, głównie dlatego, że uwielbiam robić looki :)
• To wszystko. Chcesz kogoś pozdrowić?
Oczywiście, wszystkich czytających i moich przyjaciół!
• Dzięki za wywiad! :)
Nie ma sprawy. (:






6 komentarzy:

  1. Fajny wywiad ;d Pozdrawiam feriste .

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez poznalam przez reklame na disney channel :D pozdro Majka__sweet__

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zauważyłam Reklamę Disney'a ;b Pozdro. PS. Mam szatynke xD w znaj ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasiek mam takie drobne pytanie . Cy mógł byś przyjąć mnnie do znajomych na MovieStarPlanet ? Jest mi to nie zbędę bardzo ,ale to bardzo proszę . Nie mówię tego abyś mnie przyjął ale masz Świetne filmy . Oglądam każdy nowo wychodzący pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Siem Jasiek i inni mam do cb małe pytanie nie o znaj bo cie mam jak dodajesz piosenki do blooga?Czekam na odpowiedź pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ty dziwko ale kłamies suko-dziewczyna pies

    OdpowiedzUsuń