niedziela, 30 grudnia 2012

TOOM - cała prawda o nim. (:

Cześć! :)
Z tej strony Jasiek. Zgadnijcie o czym będzie ten post...Dam Wam kilka podpowiedzi:

  • wykorzystuje wyższe od siebie lvl'e, aby się wypromować
  • skopiował nasz konkurs blogowy
Jeżeli wciąż się nie domyślacie, to Wam powiem - jest to TOOM. Dlaczego robię o nim post?
Ponieważ:

  • jak  już wcześniej wspomniałem - skopiował nasz konkurs,
  • oskarża mnie o hackowanie...VIPa,
  • wykorzystuje wyższe lvl'e.
Przejdę teraz do dowodów.




  1. KONKURS - na blogu moim, Szyszki i Paweua, jest konkurs na look (tak a propos - głosujcie na swojego faworyta :3). Dzień po ogłoszeniu  wyników 1 rundy...TOOM  założył blog. Nagle patrze, a tam...NASZ KONKURS! Oto link do niego: KOPIA NASZEGO KONKURSU. Łudząco podobny do NASZEGO KONKURSU, nieprawdaż? Szczerze mówiąc są plusy tej sytuacji :D Jakie? Kopiując pokazują nam jak bardzo nam zazdroszczą, jednocześnie pochlebiając nam :3
  2. OSKARŻENIA - ze swojego 2 konta Coolguy pisałem z TOOM. Oto screeny rozmowy:






Jak widzicie na 3 screenie - oskarżył mnie o hackowanie VIP'a. Ma podstawy? NIE! Przedstawiam Wam screeny wszystkich moich zakupów na MSP :)





Na 2 screenach są zaznaczone niebieskim paskiem 2 płatności - nie chodzi o to, że schakowałem system - 2 razy miałem zakupioną kartę podarunkową, która nie pokazuje, ile kto zapłacił (:


        3. WYKORZYSTUJE WYŻSZE LVL'E DLA ZDOBYCIA SŁAWY - oj tak, czekałem na to całą notkę <3 Nareszcie dowiecie  się prawdy *-* TOOM jest gronie osób znany z wykorzystywania sławnych osób dla sławy. Na przykład: był z werkuxd na msp "parą" xd Lecz kiedy o niej ucichło i jej filmy przestały mieć po 30.000 wyświetleń, a słuch o niej niemal, że zaginął, przerzucił się na dominikauzar125, która była swego czasu polecana przez ALAKINGĘ w CTR. Niestety, Ala dawno jej nie polecała, więc...zerwał z nią :D Tak samo chciał wykorzystać moją przyjaciółkę, Szatynkę XD (tak, Szyszkę). Na szczęście, nie są już naj ;)

To na tyle, Kochani! Myślę, że wiele osób uświadomi sobie po czytaniu tego posta jaki naprawdę jest TOOM oraz Eliza Podpora.
Pozdrawiam :*






5 komentarzy:

  1. Pogodziłem się z Elizą Podporą, więc wszystkie informacje, które miały w zawartości coś nie miłego o niej zostały usunięte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boże o co chodzi temu TOOM. Faktycznie swego czasu filmy werkaxd miały po 30000 wejść bo sama je ogl. To musi być naprawdę chamskie.. ;c ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. HAA Zgadzam się co do niego . Teraz chodzi z Moderatorem ;d . Mysli że jest fajny :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam go w znay, ale mnie usuną. Po prostu z niego jest prostak :> .

    OdpowiedzUsuń