poniedziałek, 11 marca 2013

ciacho$45 - fan oszustw i kradzieży

Cześć ludzie!
Dzisiejszy post będzie w CAŁOŚCI poświęcony osobie znanej przez połowę graczy MSP. Wbrew pozorom, nie jest on znany z tego, że ma genialne filmy, jest świetnym blogowiczem! Przeciwnie - słynie z włamywania się na konta i KOPIOWANIA BLOGÓW! Nie wiem czy nasz kochany Patryk wie, ale jest to kopiowanie praw autorskich, a za takie coś można ponieść konsekwencje prawne. :) Wam też chcę to uświadomić, abyście NIGDY, pod żadnym pozorem nie kopiowali blogów. Dobrze, wróćmy do bohatera tego posta. Chcę Wam przedstawić kilkanaście screenów potwierdzające moją tezę. Chociaż nie, nie nazwę tego tezą, lecz faktem, który obiegł całą grę.
Jak wiecie, sam ostatnio byłem bohaterem notek mojej prrzyjaciółki Diva Forever, ale wszystko sobie wytłumaczyliśmy i nawet spotkaliśmy się w realu, co udowadnia, że każdy spór można rozwiązać. Zaraz, poprawka - nie każdy. Jest jeden wyjątek - ciacho$45. Domyśliliście się? :D Zacznę od tego jak Patryk panicznie boi się, że sam nie wbije wyższego levela i potrzebuje pomocy, mianowicie - posiłkowania się skradzionymi kontami. Aby przybliżyć Wam tę sprawę, pokażę screeny zrobione przez Kellow, która podstępem (dziękuję :*) wrobiła ciacho. No cóż, kłamstwo ma krótkie nogi. :)







Jeżeli nie widzicie- kliknijcie na obrazek

Interesujące, prawda? Odpuściłbym mu, gdyby to było tylko to, ale nie jest. Przejdę teraz do jego konfliktu z as98101 - ciastko regularnie kopiuje jego bloga, a oto filmik:

Zapraszam do obejrzenia całego filmiku, jest tam m.in. porównanie html moviestarplanet.xaa.pl i bloga ciastka moviestars.xaa.pl. Już sam tytuł wskazuje podobieństwa. (:
Teraz pokażę Wam screeny rozmów as98101 i ciastka (czytaj: oszust) ;p

 Najbardziej zadziwił mnie ostatni screen, który jest wręcz obleśny! Przeczytajcie uważnie, co jest na screenach :) A teraz przejdziemy do kopiowania biografii as98101 - to również ciastko skopiował.
 
To, co teraz pokażę na 100% Was zainteresuje. Będzie to jego tablica na MSP. Wiem, pierwsze o czym myślicie, to to, że jest to jakaś błachostka, ale nie! Patryk jeszcze raz pokazuję jak bardzo jest zdesperowany wolnym ruchem paska fame.


Chyba ulubione słowo tej osoby to "spam", hehe. A teraz najświeższy news - osoba ta włamała się na moje konto :( Pisała do kilkuset (!!) osób obleśne rzeczy, wyzwiska i inne nie za fajne rzeczy, ale cóż poradzimy? Powyższe screeny pokazują jaki prymitywny jest ciacho$45. Chcę wszystkich, do których ciacho pisał obraźliwe rzeczy PRZEPROSIĆ. Jest to dla mnie naprawdę ciężkie, bo zdaję sobie sprawę z tego, że jestem rozpoznawalny i każde moje ctr czyta wiele osób (do jednego mojego ctr z prośbą o nie pisanie dostałem ponad 150 wiadomości o tym, że nie piszą. A to tylko od osób spoza!! moich znajomych! szczerze mówiąc, uśmiałem się :D) i każda bzdura przez niego napisana odbija się na moim wizerunku :c Przepraszam Was jeszcze raz. A teraz chcę poprosić Was o ZGŁASZANIE ciacho$45 za to, że:
 - włamuje się na konta
- kopiuje blogi
- wyłudza
- szantażuje
Chcę Wam również dać link do notki o ciacho na blogu mojego przyjaciela (tak, tak, zgadliście) asa :D 
To na tyle, jeżeli macie jakieś ciekawe screeny - podzielcie się nimi w KOMENTARZU. Przypominam, że nie ma blokady (tego kodu do odgadnięcia), więc możecie dać screeny. Jeżeli boicie się podawać swój nick - dajcie screen anonimowo. Gdy go zobaczę usunę komentarz, a w screenie użyję specjalnego programu (nie Painta) i zamaluję nick (;
Pozdrawiam, 
Jasiek11




22 komentarze:

  1. Potwierdzam, to zwykły oszust, grozi mi nawet to dziecko -.- Na dodatek jeszcze chciał żebym z nim prowadziła bloga, i w każdy dzień wchodzi na mojego bloga i pyta się moich najek i mnie czy nie chcą VIP. Mnie już nie pyta bo się boi ^.^ Powiedział mi że jego kuzynka jest moderatorką na MSP - taa, jasne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten z kim pisałam to chyba też on !!!!!! To on ukradł konto coralowi ! -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka fotek, mało istotnych, ale jednak. Mogę je wysłać na Emaila. Na msp napiszę Ci, że to ja pisałam komentarz, bo wolę być anonimowa (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Chce pisać na anonimie bo sie boie bo on szantazowal mnie i moja kuzynke jesli mu nie kupimy VIP to nas zgłosi ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka Jasiu XD.. jeśli macie jakieś screeny wysyłajcie bezpośrednio do mnie bądź do Jaśka. Ponieważ staram się załatwić pewną rzecz. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  6. Z nikuss stworzą piękną parę XD

    OdpowiedzUsuń
  7. To smutne, że coraz więcej jest oszustów, wyłudzaczy, szantażystów.. MovieStarPlanet zmieniło się strasznie, teraz liczy się tylko fame i sc. Już nie ma takiej przyjemności grania jak kiedyś. To mnie coraz bardziej przeraża, mam nadzieje, że niektóre osoby sie ogarną wkońcu, bo msp zejdzie na psy XD Dziękuje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, nie słyszałam o nim ale ty mnie ostrzegłeś, dziękuję ;* xd




    Pozdrawiam i PS
    powodzenia z tą sytuacją :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten 13 screen na ,którym zaznaczona jest wypowiedź Alex Russo61 to moje konto. Mi tez zabrał konto. Teraz już tylko mnie wyzywa tam gdzie może ,bo SIĘ BOI! Haha ! Śmieszne prawda? Jeśli na prawdę chcecie dowiedzieć się więcej to piszcie pod komentem. Będę co jakiś czas zerkać ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego sie BOI cb? :D

      Usuń
    2. Bo Siostra moja starsza go nastraszyła XD Zadzwoniła do niego przez Skajpa i go nastraszyła XD Jeśli chcesz coś więcej pisz na msp.
      Nick : Weronika Bujalska
      Wiem głupi ale konto robiłam troche dawno xd

      Usuń
  10. Do mnie pisał jakieś zbo rzeczy XD Bałam się że to ty jesteś zbokiem ;o :D
    Marysiaczek

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mnie tak samo ;x Jak coś na chat pisz tutaj ;D na priv a opowiem ci więcej ;D
    Majny nick : Oomoom♥ღ_xD(LIPS)(KISS)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się kiedyś pytał, czy umiem pisać notki na blogach. / mudżo

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie proponował VIP na miesiąc.. Powiedział żebym mu podała hasło!! (a przy robieniu VIP na miesiąc nie jest potrzebne podawanie hasła bo można przez komórkę ) a potem powiedział że na 3 miesiące mi zrobi!! Oczywiście się nie zgodziłam../Amy

    OdpowiedzUsuń
  14. On to się zna na kompach... Oszust i ściągacz cholerny (Sorki za wyrażenie) !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta, na pewno gość ma 15 lat ;-; Jak nawet"już" pisze przez "sz" chyba że jest jakimś wieśmenem który nie chodzi do szkoły :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak nie chciałam już pisać z nim bloga to groził mi , że ten blog jest coś tam płatny i przyjdzie do mnie za parę dni zapłata XDD Zwykły oszust ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam screeny chodź mało znaczące - ale widać na nich jak wyzywa jakąś osobę xDD Jak chcecie to mogę dać . /ImpishHeh

    OdpowiedzUsuń
  18. If a wide search is made on the internet, services can be utilized easily that are provided by them.
    Also, find one that has includes videos explaining the
    latest news because that is sometimes the best way to see it.
    He covers gossip on celebrities, actors and musicians.



    Look at my web blog - www.madakasira.com

    OdpowiedzUsuń
  19. So, while I am no roving reporter I am endeavoring with my menial reporting
    skills, to bring you. I have more stuffings in me from yesterday than I care to think about.
    It the radio was the only one that used to deliver the days news and weather
    updates.

    Here is my blog post: http://clubedosdescasados.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń