sobota, 23 marca 2013

VIP, Diamonds, Jury, Judge, Celeb

Witajcie!
Dostajemy od Was dziesiątki wiadomości na MSP z prośbą o kupienie Wam VIP'a. Głównie piszą to osoby z levelami 0-2, które dopiero zaczynają swoją przygodę z grą, więc nie wiedzą jeszcze o co chodzi z tym wszystkim. Dlatego z myślą o nich zrobiliśmy tą instrukcję! 
Zacznijmy od VIP'a! :)



VIP - ranga na MovieStarPlanet, dzięki niej użytkownik może:
  • rozdawać autografy co 15 minut
  • zarabia 25% fame (zamiast zarabiać np. 100 fame na autografie, z VIP'em zarabiasz już 125 fame)
  • możesz mieć 5 razy (!) więcej znajomych na MSP (najłatwiej obliczyć to, dodając dwa zera do wysokości levela - instrukcja dla najmłodszych graczy)
  • zamiast max 40 starcoins, na kole fortuny możesz wykręcić teraz 240! 240=200+40
Dodatkowym profitem przy zakupie VIP'a są starcoins - wirtualne pieniądze na MSP. W zależności od okresu na jaki zakupujemy VIP, otrzymujemy
  • tydzień: 1000 starcoins
  • miesiąc: 5000 starcoins
  • 3 miesiące: 15.000 starcoins
  • rok: 50.000 starcoins
Tak na marginesie dodam, że osoby grające od około roku nie wiedzą jak fajnie kiedyś było - za vipa na miesiąc otrzymywało się 7,500 sc, na 3 miesiące - 20.000 (?) sc, na rok - 60.000 sc. Chcesz wiedzieć co się stało, tj. dlaczego zmniejszono sc? Przeczytaj - notka starrr_03 :)
Wracając do VIP'a, przedstawiam Wam tzw. cennik:


Dodam też, że VIP jest jednym z powodów, dla którego ludzie dyskryminują innych!! Swego czasu (czerwiec 2011?) miałem na MSP koleżankę. Była ona na bodajże 2 stronie w rankingu - chodziliśmy do klasy razem. Od początku swojej przygody miała VIP'a - jej filmy miała ponad 3000 wyświetleń. Dzień po skónczeniu się VIP'a opublikowała film. Zamiast dziennie mieć ok. 450 wyświetleń miała..18!! 
Potwierdza to moją tezę, że 80% graczy patrzy na czacie, czy nick danej osoby jest złoty! A, no właśnie, dodatkową rzeczą, którą otrzymujecie, gdy jesteście VIP - nowy, uniwersalny nick w chatroomach!


(przepraszam za tą kreskę pod nickiem - blogspot sam ją dodał, nie mogę jej usunąć :c)

Teraz przejdźmy do Diamonds. (;


Diamonds - wprowadzone w czerwcu/lipcu (?) 2012 roku. Są to wyjątkowe, no..diamenty XD Dzięki nim możesz:
  • kupować ekskluzywne przedmioty, ubrania, animacje itp.
  • zakupić wyjątkowe funkcje! (fame booster, specjalne pozdrowienie, wyjątkowy profil i wiele wiele innych!)
  • sprawić, żeby Twój boonie urósł
  • zakupić wyjątkowe zakupy - wszystko 50% tańsze (trwa jedną godzinę!)
Jak wiecie, Diamonds zostały wprowadzone stosunkowo niedawno. Początkowo moderatorzy nie wyjaśnili ani na forum, ani na mailach - nigdzie - co to jest. Wyglądało to na dziwne, niezrozumiałe. Teraz jest to (że tak powiem :D) obiekt pożądania - każdy chce je mieć. Oto sytuacje, w których dostajesz Diamonds:
  • kupujesz vipa na tydzien: 7 diamonds
  • vip na miesiąc: 35 diamonds
  • vip na 3 miesiące: 105 diamonds
  • vip na rok: 350!! diamonds
  • jesteś na podium w konkursie na MSP ;)
Myślę, że opisałem je w miarę dobrze - więcej nic nie powiem o tym, bo po prostu nie wiem, co jescze może Wam się przydać ;)




Jury - wyjątkowa ranga, dzięki której możesz głosować na innych graczy w konkursach! Zapamiętaj - głos jury jest równoznaczny z jednym głosem!
Jury otrzymujesz, gdy:
  • zakupisz vipa na 3 miesiące
  • suma dni zakupionych przez Ciebie vipów wynosi 90
Jury jest na tyle opłacalną rangą, że możesz w prosty sposób otrzymać np. prezent - oferujesz komuś głos w zamian za prezent z listy ;) Można się na tym wzbogacić o nowe ubrania!
O Jury chyba nic więcej nie da się powiedzieć :D


Judge - jedna z najbardziej opłacalnych i pożądanych (XD) rang (zaraz po VIPie i Celebie)! Otrzymujesz ją gdy:
  • zakupisz VIPa na rok
  • suma dni zakupionych przez Ciebie vipów wynosi 180 (prawie pół roku)
Judge różni się od Jury tylko ceną i tym, że głos osoby z judge jest równoznaczny z dwoma głosami!


Celebryta (w skrócie- celeb) - jest wyjątkowo opłacalną rangą, dzięki której zyskujesz więcej (o 10%) fame. Stajesz się celebrytą, kiedy masz więcej niż 100 znajomych VIP :)
Co daję celeb? 
  • (jak już wspomniałem) 10% więcej fame! (zamiast zarobić 100 fame na autografie, zarabiasz 110 fame! przy założeniu, że masz też vipa otrzymujesz 35% więcej fame, więc zamiast 100 fame zarobisz 135 fame)
Myślę, że również celebrytę objaśniłem wystarczająco dobrze :D
Dziękuję za uwagę. Jeżeli chcecie jeszcze jakąś instrukcję dotyczącą MSP - napiszcie w komentarzu! Jeżeli powstanie instrukcja według Twojego pomysłu - dostaniesz prezenty za 3.000 sc! :)
Pozdrawiamy ;)







13 komentarzy:

  1. Ja chciałabym poprosić, jeśli ma to jakikolwiek sens, by powstała taka jakby instrukcja o tym, jak można zwiększyć sobie okres Vip lub kupić dodatkowe star coins/diamonds.


    A jeśli to nie ma według was sensu, to sorki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chcę wam poprosić o dodanie postu dla innych, którzy nie wiedzą - jak zarabiać starcoins, fame. Jeśli byl taki post to sorry :3
    Moj nick na msp : Mikeyla.
    Nick z kropką na końcu :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała poprosić, aby na waszym blogu znalazła się instrukcja, dotycząca robienia efektywnych filmów, żeby było na nim dużo wyświetleń, tak samo jak z artbooks, jak zrobić pomysłowy artbook innymi słowy. No, bo ja robię fajne filmy - tak przynajmniej sądze ja. Jeśli to nie był by problem, to zobacz przynajmniej mój jeden film. A jeśli chodzi o tą instrukcję, o artbooks i filmach (na którą pomysł przedstawiłam u góry) to bardzo proszę o napisanie jej. Mój nick na Msp : Czarna Zuellas Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Macie się pogodzić z oneboysem!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Most of you hunger to know more about the glitzy life styles of glamorous
    celebrities and sensual models. Also, find one that has
    includes videos explaining the latest news
    because that is sometimes the best way to see it.
    Celebritynewsapp has developed a celebrity app which is
    getting popular day by day.

    Also visit my website; http://www.casodiscreto.com/index.php?do=/profile-55944/info/

    OdpowiedzUsuń
  6. jak się robi supcio film na yt z msp :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Siema wszyscy uczestnicy MovieStarPlanet bardzo podoba mi się ta notka...W prawdzie ja dość długo gram na MSP i wszystko rozumiem ale , czasem przyda się czyjaś pomoc...Moglibyście zrobić notkę o Gazetce MovieStarPlanet ponieważ ,niektórzy uczestnicy mogą niezdawać sobie sprawy z tego jak bardzo jest opłacalna ... Zapraszam do oglądania mojch filmów (Mam też seki.)Moje konto to Bella613

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo chciała bym być vip proooosze mój login keliSWEET

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo chce być vip mój login Raczelma

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo chem vipa pliska mój login super girl1801

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć!Chciałabym,powiedzieć Wam mój pomysł.Niektórzy bardzo mnie proszą o Vip'a (żebym im go podarowała). Nie umiem im wytłumaczyć, czemu im go nie dam, bo w większości to są dzieci.Jeśli możecie i chcecie to umieśćcie objaśnienie o dawaniu Vipa. Wprawdzie sama nie byłam Vip, ale chętnie dałabym Vip'a moim przyjaciołom za szkoły. Mój nick to : Vipek 001 Liczę, że mój pomysł będzie przydatny :)

    OdpowiedzUsuń