O mnie

Odwiedziny bloga :)

niedziela, 28 kwietnia 2013

Witam ponownie

Zapewne wielu z was zastanawia się czemu to mnie tak długo na msp nie było a więc ja spróbuje wam to wszystko przybliżyć.
Pewnego razu postanowiłam odejść z msp noi tak nie wchodziłam przez 2 tyg noi pewna osoba napisała mi żebym sprawdziła swoją tablice ile os chce żebym została ,no to próbuje się zalogować i co? I nic , hasło nie wchodzi, próbuje , próbuje, próbuje i nadal nic ;_;
No to chce odzyskać hasło lecz niestety nie ma takiej możliwości , dlaczego ? Dlatego iż mojego maila zakładałam 6 lat temu w 1 klasie a od kiedy zalogowałam się na moviestarplanet (czyli 2 lata temu) nie wchodziłam na niego a niestety iż gdy nie wchodzisz na maila bodajże 12 miesięcy to ci go usuwają
Przez wiele dni negocjowałam z moderatorami iż to moje konto i żeby oddali mi hasło
Dzisiaj wpadłam na pomysł ... Postanowiłam założyć maila o takim samym loginie jak ten wcześniejszy, wybieram przycisk "zapomniałem hasła" wpisuje mail i BUM ! Udało się . Nawet nie wiecie jaki miałam zaciesz nawet oddychać przestałam x_x a TEN KTOŚ zmienił mi hasło na jakieś 1432155 nwm nawet na jakie (nie próbujcie wpisywać bo już zmieniłam hahahaha) XD Do teraz nie mogę się ogarnąć to był taki fart , że nie wiem.
Sory za błędy lecz pisałam to w takim wstrząsie ;w;
Pozdrawiam farciara szatynka XDDDDDDDDD

6 komentarzy:

  1. Boshe Szati dziękuję :) Miałąm ten sam problem! A teraz po problemie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłoo ze wróciłaśś ♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. So just like others, if a person has interest in the fresh news updates, he can surely give a
    preference to online medium for getting familiarity with these topics.
    Office goers and people who are travelling often do not get time
    to read news from the newspaper or watch it to get good information they could subscribe
    for sports SMS alerts. It's more than just doing the right things or being involved in a good opportunity.

    Visit my page ... Latest Daily News

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się cieszę C:
    PoZdRo Martyna sz.555 :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow ...to ty jesteś jakaś Święta ...xD Ja bym padła,w bólu i rozpaczy,gdybym nie wymyśliła nic na odnalezienie konta..xDD

    OdpowiedzUsuń