czwartek, 7 lutego 2013

Konkurs: Zostań reżyserem - wyniki II tury

Hej!
Nareszcie mamy dla Was wyniki II tury konkursu "Zostań reżyserem"! Wytypowaliśmy 5 najlepszych mini-scenariuszy. 
Dalsze losy uczestników leżą w Waszych rękach! Teraz Wy - czytelnicy będziecie głosować na najlepszy TYTUŁ. Fabuła pisana przez uczestników była nam potrzebna, ponieważ nagrywamy filmy według 3 najlepszych mini-scenariuszy, a nie chcieliśmy, żeby był on słaby. Ku naszemu zaskoczeniu - nie było słabego scenariusza, dlatego wybór był bardzo trudny! Lecz mamy 5 najlepszych!
Głosujecie w ankiecie obok tego postu!! Przypomnę nagrody! :D
1 miejsce - prezenty z lż do 10.000 sc oraz zrobienie filmu według scenariusza zwycięzcy. (film zrobi Jasiek11)
2 miejsce - prezenty do 7.000 sc oraz nakręcenie filmu przez oneboys
3 miejsce - prezenty do 5.000 sc oraz nakręcenie filmy przez Szatynka XD
4 miejsce - prezenty do 3.000 sc
5 miejsce - prezenty do 1.000 sc
Mamy nadzieję, że nagrody są satysfakcjonujące! :)
Przypominamy - GŁOSUJCIE W ANKIECIE PO LEWEJ! :)
Pozdrawiamy :*

4 komentarze:

  1. Tytuł mojego filmu to Dawno temu w Egipcie:)Opowiada o chłopaku co miał wyjść za egipską księżniczkę,lecz zakochał się w robotnicy służącej jej ojca.Gdy królewna dowiaduje sie prawdy chłopak zostaje zabity za karę.Jego ostatnie słowa to ,,Wolę umżeć niż być z osobą której niekocham''

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz się trochę rozpiszę.Mam gdzieś co fani Jaśka sobie pomyślą.
    Jasiek,kiedyś myślałam,że jestś na prawdę spoko gość,że da się z tobą pogadać,chociaż nigdy mnie tym nie zaszczyciłeś.Czytałam dwie najnowsze notki na blogu Divy i sądzę,że jesteś żałosny.W jednym z twoich konkursów wygrałam autograf,i do tej pory nie otrzymałam obiecanego autografu.To,że ukradłeś Diva Forever konto jest po prostu żenujące i nie zdziw się jeśli będziesz mieć przez to problemy z policją.Denerwuje mnie również to,że zawsze szantażujesz swoich znajomych,iż usuniesz ich ze znajomych na MSP jeśli nie obejrzą twojego filmu.Mimo,iż wkurzyła mnie ta sprawa z Divą chcę ci pogratulować filmu "Moderatorzy na MSP".Wyszedł genialnie i zdziwiło mnie to,że moderatorzy podziękowali.Wiem,że ten komentarz nie należy do najkrótszych,ale mam nadzieję,że ludzie przejżą na oczy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nwm czy mogę jeszcze się zgłosić ale mam super dramatyczną fabułę. Jej nazwa to "Ostatnie Słowo". Opowiada o dziewczynie żyjącej w najlepszych apartamentach New Yorku. Jej mama umarła po urodzeniu Sandy. Jej tata to znany producent filmowy, który wybiera chłopaka dla Sandy. Sandy jednak zakochała się w chłopaku o imieniu Jake. Tata Sandy jednak dowiaduje się że Sandy spotyka się z Jakem i postanawia przeprowadzić się do Chicago. Sandy jednak postanawia się zabić lecz jej najlepsza przyjaciółka Wendy, powstrzymuje ją. Pewna dziewczyna o imieniu Deysi, zakochała się również w Jaku. Później Deysi postanawia zabić Sandy i udaje jej się. Do końca życia Jakea, duch Sandy nawiedza go i zawsze powtarza "nigdy o Tobie nie zapomne" ... Mój nick na MovieStarPlanet to Czarna Zuellas. Mam nadzieję że moja fabuła wam się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wwy już nie! To jest druga tura!

    OdpowiedzUsuń