sobota, 23 lutego 2013

Wyniki konkursu: Zostań reżyserem! :)

Siemango misiaki :D
Mam dla Was długo oczekiwane wyniki konkursu. Zajęło to sporo czasu, bo jestem w 6 klasie szkoły podstawowej, i za 1,5 miesiąca mam egzamin, a że jestem ambitny, to chce mieć bardzo dobry wynik, więc się uczę. :)
Osobiście, obstawiałem inne wyniki :$ W tyych wynikach się nie rozpiszę. Od razu przejdę do ogłoszenia zwycięzców :D
1 miejscie - Szalona44444 "Lśnienie"
2 miejsce - robalek29 "Psychoza"
3 miejsce - sweet emo <3 "Symfonia grozy"
4 miejsce - Donia538 "Rodzeństwo Baudelaire"
5 miejsce - Paola Adamkiewicz "Alloen"
Do osób, które zajęły pierwsze 3 miejsca, prezenty dotrą w przeciągu 2-3 dni, limit ;c
GRATULUJĘ tej piątce, bo to ich scenariusze nas zafascynowały. Filmy według scenariuszy 3 pierwszych miejsc powstaną w przeciągu miesiąca. (:
Pozdrawiamy ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz