wtorek, 15 stycznia 2013

Konkurs na autografy :)

Witajcie,
Kochani, postanowiłem zorganizować konkurs na autografy! Dawno takiego nie robiłem, dlatego postanowiłem, że już pora na powtórzenie go :) Polega on na tym, że spośród autografów, które dostanę od moich znajomych wylosuję konkretne grafy na prezenty z listy. Losować będę co 4 autograf OD POCZĄTKU. Wyniki znajdziecie 17 stycznia na tym blogu. Za autografy, które nie wygrają prezentu również coś dostaniecie - wyróżnienia :D Będą one w postaci autografów, oglądaniu filmów etc. Autografy dawajcie mi - Jasiek11 - tak dla przypomnienia ;) Mam ponad 2200 znajomych, więc mam nadzieję, że autografów otrzymam sporo :) Mam nadzieję, że cieszycie się z tego konkursu i przypominam - IM WIĘCEJ AUTOGRAFÓW DACIE, TYM WIĘKSZE SZANSE MACIE NA WYGRANĄ! Nie zapominajcie o tym. (:

Pozdrawiam, życzę powodzenia ♥

0 komentarze:

Prześlij komentarz