piątek, 11 stycznia 2013

Wiadomości, prezenty, filmy itp.

Cześć tu ja, szyszka ;) <dla tych co nie wiedzą szatynka> XD
A więc pisze tutaj ważną notke z odpowiedziami na wasze pytania, które mi zadajecie ... ;3
Dużo osób pyta się mnie czemu nie odpisuje na poczte, a więc.. nie jest tak, że nie odpisuje, odpisuje-
przynajmniej próbuje odpisywać na wasze pytania, prośby itp. ALE nie zawsze moge odpisać na moim zdaniem ... durne "Hej" bo po prostu muli ;/ mam około 1500 znjomych i nie mam sił nadprzyrodzonych żeby WSZYSTKIM odpisywać. Takie pytania jak "Dasz coś z listy ?" ignoruje, jak kogoś lubie to dam, bo dlaczego nie ? Ale tak jak każdy mam limit = 10 prezentów dziennie...
Następnie "Obejrzysz film?" Zazwyczaj oglądam wieczorem, chyba że nie zamula to obejrze. Wystarczy napisać :3 nie gryze Na tego typu wiadomości nie odpisuje. Poprostu oglądam ten film o który prosiłeś/aś mnie żebym go obejrzała.
Jak jesteśmy już przy filmach chciałabym podziękować za prawie 5 tys wejść na "Ostatnie bicie serca" <3 Info dla was... Myśle, że się ucieszycie, za niedługo na tym blogu pojawi się nowy konkurs :D nie zdradze jaki xd musicie troszke poczekać NAGRODY BĘDĄ RÓWNIE DUŻE JAK W POPRZEDNIM ^^
Pozdrawiam, Szyszka :* XD

0 komentarze:

Prześlij komentarz