piątek, 4 stycznia 2013

Zmiana nicku na MSP - jak to zrobić?

Siemka!
Z tej strony Jasiek! Przygotowałem dla  Was bardzo ciekawą notkę o zmianie nicku na MSP :)
Zapewne wiele razy słyszeliście od moderatorów, że zmiana nazwy jest niemożliwa, lecz to nie jest do końca prawdą. Już przechodzę do tłumaczeń ;D
Dziś rano chciałem wejść na jedno ze swoich kont. To nosiło (już nie nosi xd) nazwę sexylol. Wiem, głupia, ale nie miałem pomysłu na nick. Chciałem wejść na nie, ponieważ ponad 10 miesięcy! z niego nie korzystałem. Wpisuje login, hasło, aż tu..wyskakuje mi okienko ze zmianą nazwy. Spójrzcie!


Nieźle, co? ;) Czyli, że nazwę można zmienić, wystarczy, że pierwotny nick jest...niezgody z regulaminem :) Ale UWAGA! Nie ryzykujcie! W tym samym czasie, co posiadałem sexylol, miałem też konto o nazwie lolsexy (XD). Lecz z nim nie poszło tak łatwo, nie, nie, nie! Nie będę Wam tłumaczył - spójrzcie sami. ;D

Szczerze mówiąc, jak to zobaczyłem, to się uśmiałem. Zakładam, że blokada była na...100.000 dni :D. W przeliczeniu na lata jest to ponad 273 lata! HAHAHAHAHHA, ale jaja ;D Przecież w tym roku jest aż 8 dat końca świata! Ach, ci moderatorzy! ;D
To na tyle, co mam do powiedzienia w tej sprawie. Chciałem Wam też podziękować za bardzo dobra oglądalność ostatniej części filmu "Miłość nie zna wieku" :) 


O F*CK! 666 - szatan mnie chyba odwiedził ;C XD

Mam dla Was również coś na pocieszenie po feriach świątecznych, żeby te 2-3 tygodnie przed feriami były w szkole przyjemne :) Na pocieszenie XD Uśmiejecie się :3
Pozdrawiam ♥




10 komentarzy:

  1. Ok*-* O bosh tez chce takom nazwe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie szatan tylko SIOSTRUNIA666 XD
    SIOSTRAAA <4444

    OdpowiedzUsuń
  3. Tesh na moim koncie zosatałam na tyle zablokowana a właściwie to na dwóch kontach :3 I ja chyba się domyślam za co zostałeś na tyle czasu blonięty XD :3 Pozdro ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre, dobre.! XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie kiedyś zablokowali, bo miałam w nicku słowo "kupa" ._. To jest jakieś nienormalne!!! Powinni mi pozwolić zmienić nick. Przecież to nie jest jakieś przekleństwo, tylko słowo "kupa", normalne słowo jak "kibel", albo "gluty".

    OdpowiedzUsuń
  6. przeciez to oczywiste! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkryłem sposób na zmianę ! ;) Wystarczy napisać do modów na e-mail helpmoviestarplanet@wp.pl podać nazwę użytkownika , level , hasło :v Trzeba napisać że jest niezgodna z regulaminem że jest w nim przekleństwo w innym języku albo inni cię przezywają lub że jest tam twoje nazwisko , działa :)

    OdpowiedzUsuń