sobota, 12 stycznia 2013

Problem z oceną filmu + AQ już nie jest na 1 stronie highscores!

Siemka!
Z tej strony Jasiek. Mam dla Was notkę (dosyć długą), która zawiera bardzo kontrowersyjne tematy, a konkretniej:
*w skali od 1 do 5 film można ocenić tylko 3/5. Dlaczego?
*AnanaseQ po raz pierwszy od ponad 2 lat nie jest na 1 stronie highscores!
Zacznijmy od filmów.
Ja osobiście mam problem z oceną filmu od ponad 2 miesięcy. Oglądam masę filmów z konta Jasiek11 oraz Coolguy. Przeważnie w godzinach wieczornych, wręcz nocnych, tj. 23-2. Kto o tej porze jest na MSP i widzi, że jestem online, potwierdzi, że co chwilkę wyświetla się ikonka ocenienia filmów - "Kciuk w górę" na pasku osób online. 3/4 filmów oceniam na 5/5, pozostałe 3-4, jeżeli są naprawdę słabe...Lecz jak już wspomniałem, od 2 miesięcy maksymalna ocena jaką mogę dać to tylko 3! Dlaczego? Niestety, nie znam powodu. STRASZNIE WAS PRZEPRASZAM, ALE NIESTETY PROGRAM, KTÓREGO UŻYWAM DO TWORZENIA PRZEZROCZYSTYCH SCREENÓW NIE JEST JUŻ BEZPŁATNY, A JEDNORAZOWE SKORZYSTANIE KOSZTUJE 36 EURO, :( Dlatego przejdę od razu do AnanaseQ.
Znacie ją głównie z:
*super stylu
*pomysłowych filmów
*blogów
i przede wszystkim tego, że
*przez ponad 2 lata była na 1 stronie higscores, a przez ok. 1,5 roku na 1 pozycji.
Dlaczego o niej piszę? Ponieważ stało się coś czego raczej nikt się nie spodziewał - spadła z 1 strony highscores! Podam Wam prawdopodobne powody:
*odejście z MSP
*bardzo szybkie wbijanie fame przez sasuke12452 i ALAKINGA (nie wiem czy słusznie, ale obydwoje byli oskarżani o hackowanie)
Te 2 rzeczy spowodowały najprawdopodobniej jej spadek z 1 strony i 1 miejsca. Ulę (AQ) lubiłem, czasami pisaliśmy, i powiem Wam, że jest to bardzo sympatyczna osoba. Tak mogę wywnioskować z naszych rozmów.
To tyle w tej notce, możliwe, że jest bez sensu, ale....XD Dzięki za przeczytanie :*
Pozdro :3

5 komentarzy:

  1. Ja nie dawno zalogowałąm się na msp...dokładnie nie wiem jaktam były wcześniej...ale skoro tak mówisz to parawda. ;3 Paola Adamkiewicz w skrócie PA. Ciau ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię AnanaseQ bo ona w obec mnie jest nie miła .

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam taki problem ;( Ale wierzę ci bo mam cię w znajomych i widze tą ikone ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam taki problem próbuje ocenić film a tu.... GÓWNO nie mogę ocenić

    OdpowiedzUsuń